Friday, December 25, 2009

PROJEK AMAL KE 2


Assalamualaikum dan salam sejahtera...salam 1Malaysia semua member yang dihormati.
Cuti sekolah dah tamat. hehehe... Saya berharap member semua dalam keadaan sihat sejahtera dan telah siap siaga untuk memulakan P&P dgn berkesan kepada anak didik kita.
OK...saya ada satu tempat rumah anak2 yatim dan miskin yg boleh dijadikan projek amal kita kali yang kedua. Tempatnya boleh tahan jauhnya...iaitu di Pengkalan Hulu, Perak. Barulah puas sikit berkonvoi.. Rumah anak yatim ni adalah dibawah kelolaan org persendirian...bukannya di bawah Jabatan Kebajikan Masyarakat,,so...mereka memang mengharapkan bantuan2 dari luar. Jika member2 semua bersetuju..bolehlah kita bersiap sedia dari skrg dan kita target cuti sekolah bulan Mac kita konvoi ke sana.Berita terkini akan saya beritahu dari masa ke semasa. So..pandangan member2 semua sgt diharapkan. TQ

Salam
art

2 comments:

  1. ok gak tu tapi kan ke kita dah buat projk drma kepada anak yatim...kita ubah sikit la...mgkin kita boleh join pgrm gotong-royong buat rmh org mskin ke,kempen anti dadah ke, prgm ceramah motivasi kpd mat rmpit ke...
    cadangan tu memang dah baik, yg ni sebagai tambahan je...moga KMG terus maju...

    ReplyDelete
  2. Salam member semua..
    Projek ini kena tangguh dulu kerana kekangan masa dan kewangan... walau bagaimana pun, tempat ini masih tetap dalam perancangan saya kerana niat yang telah saya janjikan. Insya Allah.
    Art-

    ReplyDelete