Sunday, February 27, 2011

AL-FATIHAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Berita yg sungguh menyayat hati..hari ini..rakan kita saudara Raja Azman dari PPD Hulu Langat...telah kembali ke Rahmatullah kerana kemalangan di Bentong. Kita telah kehilangan seorang anggota dan AJK KMG. Beliau dikatakan telah bertembung dgn sebuah lori kontena semasa riding dan keadaannya amat menyayat hati..tak perlulah saya gambarkan.. Di saat ini baru saya terasa kehilangannya kerana arwah agak rapat dgn saya bila saya mula mula belajar riding. Arwah akan menunggu saya atau ride dalam kelajuan yg sama. Tapi kali ini arwah pergi dan tidak menunggu saya lagi...Al Fatihah ku sedekahkan semoga rohnya dicucuri rahmat oleh Allah S.W.T

1 comment:

  1. Saya Hj Muzafar dari Kajang, mengenali arwah sejak mula pakai big bike 1997. Arwah memang baik dan kita org memang selalu bergurau...semoga Allah meletakkan beliau dikalangan orang yang soleh

    ReplyDelete